Thursday, April 2, 2009

sEgAlaNyA mEngEnAiKu ...

Nama saya Tan Woei Jye , juga dikenali sebagai Jynnie .. Saya dilahirkan pada 31 Mei 1985 dan kini berumur 24 tahun .. Keluarga saya terdiri daripada 4 orang iaitu ibu , bapa , adik lelaki dan saya .. Saya kini merupakan seorang mahasiswa tahun terakhir di Universiti Putra Malaysia yang mengambil Bacelor Bahasa Linguistik Melayu di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi .. Ketinggian saya ialah 175 cm .. Hobi saya ialah membaca buku cerita , keluar bersama kawan - kawan , membeli belah , dan mendengar lagu .. Saya merupakan seorang yang tinggi , kurus , dan berambut pendek .. Warna kegemaran saya ialah ungu , merah , kuning , dan hijau .. Tempat kegemaran yang selalu saya kunjungi ialah Mid Valley dan Souled Out ( Sri Hartamas ) .. Muzik kegemaran saya ialah muzik yang dapat memberi inspirasi kepada saya dan sedap didengar .. Harapan saya kepada semua individu dan dunia ialah supaya semua orang di dunia ini hidup dengan aman dan gembira setiap hari .. =)

1 comment:

  1. Promoter by nature , supporter or controller by environment?? hell NO analyser ..

    hahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete